Ja fa 80 anys que fem història

Producció i comissariat: Museu d’Història de Manacor.

El 6 de juny de l’any 1926 s’inaugurava a la torre de ses Puntes el Museo Arqueológico Municipal. Aquest museu naixia amb l’esperit que havia animat  Mn. Aguiló a formar una col·lecció arqueològica molt important del terme de Manacor. D’aquesta manera, es va fer possible que les troballes realitzades en el nostre terme quedassin a Manacor i no s’escampassin per diferents indrets.

L’any 2006, havien passat ja 80 anys de llums i ombres, les col·leccions s’havien incrementat, en tot aquest temps molta gent havia fet possible que el Museu hagués arribat fins on era, i per tot això es decidí muntar aquesta exposició, per celebrar aquesta efemèride dels 80 anys, ja que el nostre Museu és una de les institucions antigues de l’illa.