"El bosc encantat" al Museu de Manacor

22 d’abril

Museu d’Història de Manacor

La zona enjardinada del Museu es convertirà de les 16 h a les 20 h en un bosc encantat ple d’històries que giraran al voltant del canvi climàtic i el medi ambient. Animam a tothom a venir a peu o en bicicleta.

L’Associació d’Amics del Museu organitza una bicicletada cap al Museu. Anirem amb bicicleta per reivindicar un carril bici fins al Museu. En arribar podràs fer un refresc o una fruita.

Crea el teu refugi d’insectes!

Taller familiar. Només s’hi han d’inscriure els infants, ja que comptam que vendran acompanyats d’almenys un adult. Dos torns: a les 16.30 h i a les 18.30 h. En aquest taller aprendrem la importància dels insectes per al medi ambient i la seva funció dins la natura. Realitzarem un refugi per posar en els jardins del Museu i que serà fruit de la col·laboració de tots els participants i, a més a més, cada família se’n durà un refugi per posar en el seu jardí.

• A les 17 h

Contacontes: Trepitja

Un conte on els protagonistes són els nostres peus. Vine amb roba còmoda i que es pugui embrutar perquè t’hauràs de treure les sabates i trepitjar diferents materials.

De 5 a 8 anys.

• A les 18 h

Contacontes: El tresor del mar

A càrrec de Myotragus Teatre.

Un conte amb titelles i música que ens parla de la conservació del mar.

De 3 a 10 anys.

• A les 18 h

Fang com els prehistòrics

Taller familiar per fer el teu propi objecte de fang com es feia a la prehistòria.

Infants a partir de 5 anys.

• De les 18.30 h a les 20 h

Visita guiada a l’exposició

"Fa 20 anys que feim història. S’Hospitalet Vell"

• A les 20 h

Presentació de la guia del Museu en Català.

A càrrec de la directora del Museu, Magdalena Salas i el regidor de cultura, Mateu Marcé.

No cal inscripció prèvia. Aforament limitat