Aqui sí que pots tocar!

El Museu Accessible no té barreres. I, si és necessari, no té murs. Adaptarà les seves instal·lacions i continguts als qui tenguin alguna discapacitat, disposarà de materials per a diferents nivells de desenvolupament cognitiu i social, oferirà activitats específiques i acostarà la cultura als ciutadans perquè tots hi tenen dret i els museus tenen el deure de proporcionar-los aquest accés.
Aquesta exposició és un primer pas cap al desenvolupament del projecte Museu Accessible. Gràcies a la col·laboració de l'Associació d'Amics del Museu hem pogut fer una sèrie de rèpliques d'algunes de les peces que tenim en les vitrines perquè tots puguem tocar-les i, en especial, les persones que tenen problemes de visió.

Tots gaudirem d'aquesta exposició, perquè a qui no li agrada tocar-ho tot, especialment quan està prohibit?

ACTIVITAT PER A ADULTS
Dis 24 de maig, a les 20 h

Visita comentada al taller de restauració del Museu per explicar com es fan les rèpliques damunt còpies originals.
A càrrec dels restauradors Bernat Burgaya i Margalida Munar.