TIC TAC. El pas del temps

Comissariat: S’Àgora. Centre Educatiu i de Cultura.

Producció: Museu d’Història de Manacor.

En el món hi ha moltes persones diferents, però totes tenen una cosa en comú: el seu origen. Al llarg de la història dels humans s'han produït una sèrie d'invents i descobriments que han fet que les persones siguem i visquem com ho feim avui.

El humans calculam el temps en hores, minuts i segons, però això no és un càlcul real ja que és un sistema inventat per l'home. A més, les diferents cultures calculen el temps de manera diferent.

El temps pot passar molt ràpid (quan ens divertim el temps vola) i també es pot fer molt llarg (quan ens avorrim pareix que no passa). Però hi ha una cosa que sempre es compleix: el temps passa per a tots els éssers vius i per a totes les coses.

En aquesta exposició, adreçada als més petits, es va voler reflexionar sobre el concepte de temps des de diferents punts de vista.