Dossiers per èpoques històriques

En aquesta secció tenim penjats dossiers organitzats per èpoques històriques seguint el currículum escolar. En aquests dossiers, que se centren en la història de Mallorca i de Manacor, hi ha eixos cronològics, textos explicatius i els recursos amb què compta el Museu per ampliar la informació. Aquests recursos es poden sol·licitar en préstec.

Són dossiers per al professorat dels centres escolars, i cada dossier es pot adaptar a un curs i nivell concret.

L’objectiu és que a partir d’aquest marc teòric, cada docent comparteixi amb el Museu el material didàctic creat i així poder disposar d’una caixa d’experiències compartibles, que seran descarregables i lliures.

El material didàctic que es generi a partir d’aquest dossier ha de dur el nom de la persona que l’hagi creat, el nivell al qual s’adreça i el centre escolar que el genera.

Ens podeu trametre material i fer qualsevol consulta sobre els dossiers al nostre formulari de contacte.

La prehistòria

Època romana