Coneix el nostre jardí mediterrani i de plantes aromàtiques!. Realitza alcohol de romaní!.

Coneix el nostre jardí mediterrani i de plantes aromàtiques!

Realitza alcohol de romaní!

Dissabte, dia 11 de març

De 16 a 18 h

El Museu d’Història de Manacor i el Servei de Medi Ambient de l’Ajuntament de Manacor varen dur a terme l’exposició temporal “El canvi climàtic també depèn de tu” del novembre de 2021 al maig de 2022. A la darrera sala de l’exposició, les persones visitants podien deixar peticions dirigides a l’Ajuntament de Manacor per tal de que es poguessin aplicar i fer millores al municipi, actuant així d’acord a l’emergència climàtica que vivim. Es deixaren un total de 433 propostes.

Coincidint amb algunes de les peticions esmentades (“enverdir Manacor”, “crear espais verds”,etc.), el Museu de Manacor ha destinat dos espais de la Torre dels Enagistes, el jardí de la sínia i l’era situada a l’entrada, a enverdir-los de manera conscient. Aquests espais permeten ampliar la biodiversitat, i es destinaran a la divulgació de diferents espècies de plantes autòctones i espècies aromàtiques importants a nivell cultural.

En aquesta jornada, farem una lectura de les peticions fetes per part de la ciutadania i es donaran a conèixer les espècies vegetals que hi ha en el jardí del Museu. Finalitzarem l’activitat, realitzant alcohol de romaní.

L’activitat és a càrrec de Llavors.

Inscripcions a enviumanacor.cat

Aforament limitat