Tatuatge, un invent tan antic com el món

L’activitat consisteix a explicar des de quan es coneixen els tatuatges i el significat que tenen des de la prehistòria fins a l’actualitat. El taller consta de dues parts, una de teòrica i una altra de pràctica. A la primera part farem un repàs del tatuatge al llarg de la història, i com ha anat canviant el seu significat. Després de l’explicació, els alumnes dissenyaran els seus propis tatuatges damunt fotografies i després practicaran una tècnica tradicional de tatuatge anomenada handpoke. Les obres resultants del taller es poden exposar al centre escolar o al Museu. Aquest taller ha estat dissenyat per Ennigulart.

Objectius:

• Conèixer els diferents sentits del tatuatge.
  • Acostar-nos a les diferents interpretacions dels tatuatges que han fet les cultures al llarg del temps. Conèixer diferents cultures a través de les seves restes materials.
  • Veure el tatuatge més enllà d’una manifestació estètica.

Destinataris: Alumnes de batxillerat.

Observacions: Durant els mesos de gener i febrer.

Durada de l’activitat: 45 minuts.

Solicita una visita