Horaris i pautes a seguir per visitar el Museu d'Història de Manacor i El Molí d'en Fraret

Pautes

HORARIS DE VISITA DEL MUSEU

Durant les fases cap a la nova normalitat les nostres instal·lacions tendran l’horari següent:

Museu d’Història de Manacor

Dilluns, dimecres, divendres i dissabte: de 9 h a 13.30 h

Preu gratuït.

Només estaran obertes les quatre sales de l’exposició permanent.

Molí d’en Fraret

Divendres: de 9 h a 13.30 h

Preu gratuït.

PAUTES A SEGUIR PER VISITAR EL MUSEU

D’acord amb les pautes donades pel Ministeri de Salut, us informam que:

1. L’aforament del Museu és limitat segons les fases:

Fase I (30%) Fase II (50%)

Sala de prehistòria: 6 persones 10 persones

Sala romana: 2 persones   5 persones

Sala d’antiguitat tardana: 8 persones 13 persones

Sala islàmica: 6 persones 11 persones

Per a una visita més satisfactòria i tranquil·la, cada 15 minuts es permetrà l’entrada de 6 persones. Podeu telefonar en el 971 84 30 65 o escriure a publicacionsmuseu@manacor.org per demanar informació o reservar hora. Ja sabeu que tenim una zona verda al voltant del museu que podeu aprofitar durant l’espera.

Les persones majors i les persones amb discapacitat tindran una preferència horària de 10 a 11.30 h.

2. Manteniu la distància de dos metres amb la resta de visitants.

3. És preferible l’ús de mascaretes quan es tracta de persones que no són del mateix nucli familiar.

4. Hi haurà una estació higiènica a l’entrada del Museu per a la neteja de mans. Us recomanam no tocar les vitrines ni els objectes. Pensau que totes les rèpliques, jocs, contes i multimèdia de les sales no estan operatius.

5. Quan entreu, si ho voleu, l’informador del Museu us facilitarà un fullet informatiu. Així i tot, sabeu que a cada sala hi ha codis QR que us redireccionen al web del museu i podeu escoltar les notes de veu explicatives de cada sala. Si duis aquesta aplicació gratuïta en el vostre mòbil hi tendreu accés. També podeu preparar la visita abans a través del nostre web www.museudemanacor.com.

6. Les consignes estaran tancades.

7. El museu segueix viu i ben present a través de les xarxes socials. Ja coneixeu, del web, la nostra nova secció de jocs, tallers en línia, notes de veu i visites als jaciments arqueològics?

8. Hem notat a faltar la vostra presència durant aquests dos mesos. Ara ens podem retrobar. Pensau que el museu és un espai saludable per passejar. Aprofitau-lo!