XII Jornades estudis locals de Manacor. 13 i 14 de maig

Per participar com a ponent a les Jornades és obligatòria la inscripció mitjançant el formulari electrònic disponible a www.manacor. org. El termini d’inscripció acaba dia 13 de maig de 2022. S’expedirà un certificat d’assistència a totes les persones interessades que ho sol·licitin a la Secretaria de les Jornades. L’assistència a les jornades és gratuïta.

Les persones interessades a assistir a la lectura de les comunicacions s’han d’inscriure a través de l’agenda cultural enviumanancor.cat

Les Jornades formen part de l’oferta d’activitats de formació permanent del professorat del Centre de Professors de Manacor. Per assistir a les Jornades com a part d’aquesta oferta formativa cal inscriure’s al Portal del Personal durant el mes d’abril i d’acord amb les condicions que marca la convocatòria emesa pel CEP de Manacor.

Museu d’Història de Manacor Torre dels Enagistes

07500 Manacor Tel. : 971 84 30 65